ماسک صورت

header ads

مراکز گردشی در تور ارمنستان 3

مراکز گردشی در  تور ارمنستان 3



باس لام به همه دوستان در این قسمت ما از مراکز گردشی دیگری از تور ارمنستان نام میبریم و امید واریم شما عزیزان از این مطلب استفاده نمایید.
این سومین بخش از مطلب هایی است که ما در باره  تور ارمنستان برای شما عزیزان می نویسیم و امدی واریم این مطلب هم مانند مطلب های دیگر در زمینه  تور ارمنستان شمااز آن خوشتان بیایاد .

مواردی که ما به آن اشاره میکنیم در  این مطلب
1 - مکانی است به نام Yerevan cascade و معروف است به هزار پله بین ایرانی ها و لی نام این مکان آبشار یروان است.
2 -مکانی است به نام Tsitsernakaberd Museum و به نام شهدا که بیان گر نسل کشی از ارمنی های عزیز می باشد به گفته تاریخ دان ها بیش از نصف مردم ارمنی کشته شده ان توست کشور ترکیه ( رئیس جمهور ترکیه در سال 2019 از مردم ارنمنستان برای این اتفاق معزرت خواهی کرده است برای اولین بار ) و این اتفاق بعد هر ساله تمام مردم ارمنستان را ناراحت کرده است و این روز همه ساله برضد این اتفاق مردم در این مکان گرد هم می آیند.
واین مکان یکی از مکان های مهم در  تور ارمنستان می باشد . و معروف به پارک شهدا است که کشور ترکیه همه اون افراد را کشته است.
و اما در باره هزار پله باید گفته شود اگر برای تور ارمنستا ثبته نام کردید . حتما به این مکان بیایید و شب را در آنجا بمانید . و حتما از پله برقی استفاده کنید برای بالا امدن تا خسته نشوید از پله های زیادی که در این مکان هست.
اگر شما در شب به این مکان بیایید میبینید که تمام شهر روشن است و بسیار دلنشین برای توریست ها می باشد. شما در این مکان توریست از تمام کشور ها می بینید .

ارسال یک نظر

0 نظرات