ماسک صورت

header ads

مراکز گردشی در تور ارمنستان 4

مراکز گردشی در تور ارمنستان 4


با سلام به شما عزیزان ما در این قسمت مطلب های سایت در باره  تور ارمنستان  قسد داریم در باره مراکز گردشی دیگری صجبت کنیم .
همین تور که میدانید ما در  تور ارمنستان  مراکز گردشی بسیاری داریم که تاریخی هستا و مقداریش به زمانی بر میگردد که ارمنستان جزوی از ایران بوده و مقداریش بر میگرده به زمانی که جزوی از روسیته بوده و باید گفته شود که مردم ارمنستان بسیار فرهنگی شبیه ایران دارند.
در این قسمت دوست دارم در باره میدان هراپاراگ یا همان میدان جمهوری در تور ارمنستا  برای شما عزیزان بگویم. این میدان بسیار زیبا سال 1926 با طراحی ونظارت مستقیم شخص الکساندر تامانیان بنا گردیده . وتقییر هایی نیز داشته است مثل اب نمای بسیار حوبی که دارد و باید گفته شود در میدان جمهوری که مرکز یروان هستش بیشتر دفتر های دولتی در این مکان می باشد و افراد زیادی برای مراجعه به این مکان ها می آیند. و همچنین تعداد زیادی از تور ارمنستان  وجود دارند.
که باعث بشه مه این منطقه از یراوان بسیار شلوق  پر ترافیک بشود.
و از دیگر مواردی که باید گفته شود در زمینه تور ارمنستا این است که روبروی موزه که در میدان جمهوری قرار دارد میزیک و آبنمای کملان هماهنگ و جود دارد و در این مکان تمام مراسم ها برگزار می شود و خواننده ها و موزی سیان هایی زیادی برای این مراسم ها دعوت می شوند مثل نخست وزیر فرانسه و کشور های اروپایی و  ...

ارسال یک نظر

0 نظرات