ماسک صورت

header ads

مراکز گردشی در تور ارمنستان 2

مراکز گردشی در تور ارمنستان


مراکز گردشی در تور ارمنستان 2


دریاچه سوان در تور ارمنستان

دریاچه سوان در تور ارمنستان یکی از زیبا ترین مکان های گردشی در کشور ارمنستان هست . و بزرگ ترین دریاچه اب شیرین در کل دنیا هست . که به آب‌های آزاد راهی رسد. این دریاچه در استان گغارکونیک قرار دارد. این دریاچه و پیرامون آن یکی از زیباترین مکان های گردشی در ارمنستان هستش . این دریاچه بزرگ ترین دریاچه قفقاز و و بزرگترین دریاچه کوهستانی آب شیرین در جهان است، معابد و مناظر زیبای این دریاچه چشم انتظار گردشگاران ایرانی می باشد.در این منطقه مکان های زیادی وجود دارد برای استخر های آب گرم برای درمان و دوست داران چشمه های آب داغ.

معبد گارنی در تور ارمنستان

معبد گارنی یکی دیگر از مکان های گر دشی بسیار زیبا در تور ارمنستان هست که بسیار دیدنی و تاریخی میباشد. این مکان باستانی و گردشی ارمنستان در استان کوتایک ارمنستان واقع شده است و با یروان نزدیک به نیم ساعت فاصله دارد. این عبادتگاه یکی از معروف ترین مکانهای نیایشگاه غیر مسیحی در ارمنستان است که تبدیل به مکانی گردشی شده است، این مکان گردشی بسیار زیبا گارنی را بازمانده از دوران مهرپرستی دانسته‌اند که از ایران باستان بجای مانده است و سبک ایرانی دارد. مهرپرستی از دین های ایران باستان بود که یکی از آن مکن ها در ارمنستان میباشد که توست ایرانی ساخته شده است.
ما دوست داریم به شما عزیزان که وارد سایت میشوید بهترین مکان های گردشی از ارمنستان را معرفی کنیم تا تور ارمنستان برای شما عزیزان یکی از بهترین مکان ها برای گردش و طفریح به شمار بیاید.

ارسال یک نظر

0 نظرات